Temelini 3D veri tabanı sağlayan Pcon yazılımı oluşturmaktadır. Tüm Nurus ürünlerinin ve ürün detaylarının bulunduğu sistem, benzersiz bir kodlama ile çalışır. Nurus’un iş ortakları ve kullanıcılarının proje geliştirme ve yönetiminde kullanabilecekleri sistem imalat, lojistik ve fiyatlandırma detaylarını içermektedir. Ayrıca, özellikle kurumsal kullanıcılar ve projeler için üretilen kurumsal jenerik ürün kütüphaneleri sunmaktadır.
Proje ürünlerinin sahaya ulaşımından projede belirlenen konumuna aktarılmasına ve montajına kadar tüm süreçlerde hizmet etmektedir.
Konteynır proje alanına ulaştığında, yönetim ve denetleme görevlerini yerine getirmektedir. İlk olarak, ürünlerin proje alanına tam olarak ulaştığını doğrulamaktadır. Ardından ürünlerin projede belirtilen konumlara aktarılmasını sağlamaktadır. Son olarak, hasar kontrolünü gerçekleştirmekte ve ürün kurulum aşamasını yönetmektedir.
Tracker, proje doğrultusunda üretimden ürünün proje sahasına varışına, teslimata ve ürünlerin kuruluşuna kadar olan süreci takip etmektedir. Tüm süreç boyunca atılan her adımın kaydını tutarak denetim ve yönetim sağlamaktadır. Proje alanında ürünlerin teslimat noktalarını belirlemekte ve ürünlerin kurulumuna kadar süreci denetlemektedir.
Her mekan için ürünlere ve ilişkili ekipmanlara özgün bir barkod verilir.
Plana uygun şekilde her mekanın barkodunda ilgili tüm kalemler yer alır ve ürünler ayrıştırılır. Tüm kalemler mekanın içinde yer aldığında tamamı ilişkili mekanın barkoduna kaydedilir.
Maintainer, proje kabul sürecinde ürünlerle kullanıcıların demirbaş kayıtlarının eşleştirilmesini ve ürünlerin kullanım sürecinde doğabilecek ihtiyaçları belirlemektedir. Kullanıcı ve Nurus kodları tarafından belirlenen fikstür kodlarını eşleştirmektedir. Böylece, her ürüne hem kullanıcı hem de Nurus tarafından erişilebilmektedir.
• Kullanıcı Fikstür Kayıtlarının Yaratılması / Eşleştirilmesi
• Nurus Veri Tabanına Erişim
• Ürün Ömrü Yönetimi (Kullanım Kılavuzu, Sertifikalar, Yedek Parçalar, Arıza Bakımı vb.)